Friday 20 October 2017

Forex Millionærer


Millionærer i forex. Det er mange som har gjort sine formuer i forex. Den største halen i historien er hvordan Gorge Soros gjorde sin formue. Ingen George Soros Vs Det britiske pundet. I 1992 ble britiske pundskursen mot andre europeiske valutaer løst av Bank of England For å opprettholde denne verdien satte banken sin rente på et høyt nivå, lik det som Tyskland hadde. Tysklands høye renter var imidlertid hensiktsmessige for en robust økonomi som trengte en nedkjøling for å hindre en spike I inflasjon var Storbritannia i motsatt situasjon, med sin økonomi i doldrums. En ungarsk innvandrer oppdaget denne situasjonen, bestemte seg for at det var uholdbart og solgt kort 10 milliarder pund. Han lagde 1 milliarder dollar. Hans navn er George Soros. Ingen 2 Stanley Druckenmiller spill på Mark - Twice. Stanley Druckenmiller laget millioner ved å lage to lange spill i samme valuta mens han jobbet som handelsmann for George Soros Quantum Fund. Druckenmiller s første innsats kom da t han falt Berlinmur Den oppfattede vanskeligheten med gjenforening mellom Øst-og Vest-Tyskland hadde deprimert det tyske market til et nivå som Druckenmiller trodde ekstremt. Han satte opp en multimillion-dollar-innsats på et fremtidig rally før Soros fortalte ham å øke kjøpet til 2 milliarder tyske merker Ting spilte i henhold til planen og den lange posisjonen var verdt millioner av dollar, og bidro til å presse avkastningen til Quantum Fundet over 60. Muligens på grunn av suksessen til hans første innsats, gjorde Druckenmiller også det tyske merket en integrert del av Den største valutahandelen i historien Noen år senere, mens Soros var opptatt av å bryte Bank of England, gikk Druckenmiller lenge i marken på antagelsen om at nedfallet fra sjefen sin ville slå britiske pund mot marken Druckenmiller var selvsikker at han og Soros hadde rett og viste dette ved å kjøpe britiske aksjer. Han trodde at Storbritannia måtte kutte utlånsrenter og dermed stimulere virksomheten og th ved det billigere pundet ville faktisk bety mer eksport sammenlignet med europeiske rivaler. Etter denne samme tenningen kjøpte Druckenmiller tyske obligasjoner på forventning om at investorer ville flytte til obligasjoner da tyske aksjer viste mindre vekst enn britene. Det var en veldig komplett handel som økte betydelig til fortjenesten til Soros hovedspill mot pundet. Noe 3 Andy Krieger Vs Kiwi. I 1987 var Andy Krieger, en 32-årig pengehandler hos Bankers Trust, nøye med å se på valutaene som stod mot dollar etter den svarte Mandagskrasj Etter hvert som investorer og bedrifter skyndte seg ut av amerikanske dollar og til andre valutaer som hadde hatt mindre skade i markedskrasjet, måtte det være noen valutaer som ville bli fundamentalt overvurdert, noe som skaper en god mulighet for arbitrage. Valutaen Krieger var rettet mot New Zealand dollar, også kjent som kiwi. Ved hjelp av de relativt nye teknikkene som tilbys av alternativer, tok Krieger en kort posisjon mot kiwi verdt hundrevis av millioner Faktisk ble hans salgsordrer sagt å overstige pengemengden til New Zealand. Kiwi falt kraftig som salgstrykk kombinert med mangel på valuta i omløp. Det var mellom 3 og 5 tap mens Krieger laget millioner for sine arbeidsgivere. En del av legenden forteller en bekymret New Zealand-regjeringens offisielle ringer opp Krieger sjefer og truer Bankers Trust for å prøve å få Krieger ut av kiwi. Krieger forlot senere Bankers Trust for å jobbe for George Soros. Situasjoner som den som er beskrevet tidligere, er ikke en svart svan fra fortiden. Pressen er fylt med historier om valutaer som er overvaluert, blir gjenopprettet til virkelig verdi i den siste europeiske krisen. Forex-aktører brakte verdien av euroen ned da den ble overvurdert fra 1 3654 i april 14 2010 til 1 1925 8. juni 2010, - 12 7 og sikkerhetskopiere igjen når den ble solgt fra 1 1925 8. juni 2010 til 1 3276 6. august 2010, 11 3 Sentralbankintervensjon for å nå en desi rød verdi har heller ikke forsvunnet, som de siste handlinger fra sentralbanken i Japan og sentralbanken i Kina viser. Å begrense et fall eller en økning er ikke bare et spørsmål om flaks, disipliner og strategier basert på teknisk analyse bidrar til å forstå kort langsiktige svingninger i en valuta, mens virkelig verdi tiltak, som for eksempel Big Mac Index, hjelper til å oppdage valutaer som er borte fra deres underliggende verdi, og som vil konvergere til den prisen i det lange løp. Ikke lenge etter åpningen denne uken ble jeg litt trøtt av de sterke samlingene vi har sett i enkelte par USDJPY og andre Yen-par som GBPJPY har vært på imponerende løp siden USAs presidentvalg Med Fed-farten går det ut av veien, jeg begynner virkelig å se nøye på tegn at disse trekkene er fizzling out. And jeg tror vi ser noen av de potensielle tegnene i GBPJPY La oss grave inn i diagrammene og se hva som foregår mer. Jeg har vært på en liten hiatus fra blogging den siste uken og en halv o så jeg hadde en flott Thanksgiving med en familie i Sør-California, og likte litt ned tid. Men gjennom det hele var jeg fortsatt handel. Og den første måneden min nye signaltjeneste har kommet til en nærhet. Så hvordan gjorde jeg det ganske bra, faktisk La oss se på hva som skjedde i løpet av november. Jeg har blitt sparket rundt ideen om en ny ide for bloggen. En handel jeg velger for å starte uken, og se hvordan det viser seg i slutten av uken. uken vil anta at en stilling ble åpnet i begynnelsen av handelsugen og lukket i slutten av uken. Jeg sannsynligvis vant t post en handel hver uke, men jeg vil legge inn når jeg kan Og jeg skal begynne å spore resultatene av disse ukentlige plukker også Så la oss starte vår første handel i uken med GBPUSD. Posts navigasjon. Godt forklart Følg sammen i ditt eget tempo. Det daglige handelssystemet er uten tvil det mest omfattende forex-kurset jeg har sett. Han dekker alt fra å sette opp diagrammer til dusinvis av ulike handelsstrategier. Inkludert med systemet er de veldig malene som han bruker seg til å tjene penger fra markedet Følg med i ditt eget tempo. Strategiene er godt forklart og enkle å implementere I helgene, når markedene ikke går, kan du ta deg tid til å prøve mange av strategiene som han presenterer for å utlede Din egen handelsstil En mengde kombinasjoner er her i Forex Course. David New Orleans, LA. Jeg har kjøpt noen kurs som koster 10 000 25 000 og ingen kommer til og med. Du er NUTS-pris på dette kurset på det beløpet du har jeg ville ha vært mer enn glad for å ha betalt deg minst 50 000 00 for dette kurset jeg har kjøpt noen som koster 10 000 til så høyt som 25 000 00 og ingen kommer til og med nær det du har oppgitt i Forex Course. Det er veldig bra - tilbringe tid hjemme med mine kjære, og enda bedre nå har jeg en kone som deler samme interesse Hun ville ikke i begynnelsen, men da jeg viste henne mine resultater, ble hun virkelig imponert, selv om vi ikke gjorde tusenvis i uken, noen få hundre i uka først. Nå kan jeg ikke slutte å høre min kone si: Er dette signalet en god en. Jeg er helt blåst bort. Min største respekt går ut til deg. Takk, takk, takk. Paul J South London. Resultatene er ikke typiske. Påkrevd ansvarsfraskrivelse. Ikke nesten like mye som du forventer. Det er dette påviste FX-blåkopi nesten ufattelig kraftig. Etter alt når du vet hvordan du kan forutsi markedsbevegelser med uhyggelig nøyaktighet, endres livsendringer. I stedet for å leve i frykt for ødelegger kontoen din mot skjulte rev du navigerer i de forræderske strømmene til Forexhavet med steely eyed selvtillit. Hvor andre ligger våken om natten, lurer på hvordan de skal betale leien denne måneden eller sette gass i deres slag opp Dodge Stratus, kjøper du en større hus, en raskere bil og en ny 3D-flatskjerm alle med Forex-finansiering. Og i stedet for å vade gjennom rushtidstrafikk for å ta misbruk fra noen fyr som nektet din ferieforespørsel tre ganger, lever du livet på dine egne betingelser. Der s ikke mer kamp, ​​ikke mer stress og inntrapping i rotterløpet er en ting fra fortiden. Men bare for spark, la oss gi det et skudd uansett. Jeg har venner som har betalt mer enn en 100 000 00 for deres høyskoleutdanning strålende menn og kvinner som studerte markedsøkonomi og uteksaminert på toppen av sin klasse. bare å lande en 25.000 i året jobb som sekretær s assistent. imagine som bruker seks figurer på en utdanning. bare for å ende opp med sekretærens sekretær. Kan du forholde deg? Sikkert om du kysser til sjefen din nok og gjør nok ubetalt overtid, kan du score en kampanje. Men du vil aldri ha penger eller friheten du drømmer om. Du re praktisk talt koblet til skrivebordet ditt, gift med jobben din. Og noen ganger vil du bare gå og sove og aldri våkne. Faktum er at jeg kunne gå opp til noen i denne situasjonen gi dem et snakk av hva jeg har tilgjengelig og jeg vedder dem D gjør ganske mye noe for å få inngang til Forex Millionaires Trading System. Jeg kunne lett selge den til 997, men jeg vet at det ville sette den utenfor rekkevidde av mange mennesker. Jeg vet 497 er ikke akkurat chump change. So jeg m kommer til å foreslå en gentleman s Avtale av sorter og gir deg full tilgang til dette programmet til den svært nedsatte hastigheten på bare 47. Bare én betaling Nei Månedlig avgift kreves. Men i retur vil jeg at du skal gjøre noe for meg. Jeg vil at du skal trekke ut alle stopp for å drepe fra valutamarkedet på rekordtid. Se videoene og bruk læren. Du har allerede intelligensen. Nå trenger du bare verktøyene. Jeg kan ikke se noen grunn til at du vant t kunne gjøre dette skje med Forex Daily Trading System. Sånn bra, riktig. Vel, det blir bedre. Faktisk du har ikke hørt det beste ennå.

No comments:

Post a Comment