Thursday 23 November 2017

2ndskiesforex Forum


Å tjene Golden Key National Honor Student Award og et forskningsassistentskap ved Northern Illinois University i 1999, stoppet ikke Chris Capre fra å lære og streve for excellence. For Chris var dette ikke slutten, men bare begynnelsen. I slutten av 2001, mens han studerte for mastergradssertifisering i yoga, fant Chris de finansielle markedene der han kunne søke sinn og innsikt i handel. I 2002 var han. Chris Capre tilbyr tre online forex trading kurs gjennom 2ndSkiesForex. Disse inkluderer: 1. The Advanced Price Action Course 2. Den Advanced Ichimoku Course 3. Den Advanced Traders Mindset Course Målet med disse kursene er enkelt å hjelpe handelsmenn til å handle profittabelt og vellykket gi forex trading strategier, riktige penger styringsmetoder mens du bygger en vellykkede handelsfolk tenkemåte. Hvert kurs inkluderer. De som har et hjerte å dele til de mindre heldige, forstår verdien av ressurser, rikdom og gir verktøy for de som har behov. For Chris Capre er det behov for å tjene, men det er større behov for å gi. Gjennom 2ndSkiesForex deler Chris 5 av alle sine inntekter til ideelle organisasjoner globalt. Fortjeneste for en årsak, å nå ut, for å hjelpe andre Formålet med livet vårt er ikke bare til vår egen fordel, men å være en. Forex pris handling Oppsett 2ndSkiesForex Jeg starter denne tråden for å legge inn min daglige eller ukentlige pris handling marked kommentaren og oppsett for å bidra til å videreutvikle kunnskapen her om prishandling, også som en støtte til min hovedhandel og leseprishandlingstråd her. Nedenfor er mitt forex ukentlige diagramutsikt for 1 til 6 juli EURUSD. Gaining for de siste 3 av 4 uker ble EURUSD styrket av EU-toppmøtet som Tyskland og Frau Merkel forkortet for nå på ESM-støttemekanismen. Dette løftet risikoen på, sammen med euroen som dannet en ukentlig stangstang og fjernet et viktig hinder motstand ved 1.2632, som var januar 2012 nedturer. Nærtidsbestandighet ligger i nærheten av ca 70pips nord for her og siste uker høyt på 1.2746. Hvis dette er ryddet, forvent kortvarig bullish fart for å fortsette opptil 1,2822 og 1,2913. Vi forventer imidlertid at det fortsatt skal være mange bjørner i markedet som ønsker å selge noen samlinger, med disse er viktige tyngdepunkter for at de skal komme inn. I virkeligheten er ingenting løst da spanske banker fortsatt er i trøbbel og sitter på en haug med dårlige eiendomslån, utbyttene er fortsatt høye for de italienske og spanske obligasjonene, og den tidligere bailout-effekten varer omtrent en dag før bakrusen slo seg inn, så vi er skeptiske til vi ser fortsatt styrke. Så se etter intradag pris handling utløser her for kort hvis bevegelsen begynner å svekke seg inn i disse nivåene. AUDUSD Etter å ha funnet støtte på paritetsnivå og Kumo-bunnen, utgjorde Aussie risikoen på fredag ​​via en stor svingstang. I prosessen dannet det også en Kumo Break til oppsiden, som den ikke har sett siden tidlig i mars i år. På den måten tok den nøkkelen 1.0230 området motstand mens Chikou Span også ryddet Kijun. Etter 1.0315 har paret noe anstendig oppoverspill til 1,0384 som chikou kan trenge inn i litt klistring rundt span A. Utover dette vil neste lag av motstand være på 1.0442. Kortsiktige tilbakeslag i Kumo vil trolig finne støtte rundt den stigende Tenkan som viser at momentum begynner å bygge for Aussie. Når det gjelder Ichimoku Time Theory, har ikke paret dannet en full periode ennå, noe som ville skje rundt slutten av denne uken, slik at vi kanskje ser svakhet og se etter mulige intradagshorts. USDCAD Forbedret en potensiell 1-2-3 reversering, styrket Loonie massivt mot, greenbacken på fredag ​​og er på randen for å fullføre 1-2-3 mønsteret. Paret må ta ut tidligere SL (swing lows) på 1.0156 som var juni lavt i år. Skulle det gjøre dette, vil vi se etter en breakout pullback setup, forventer intradag selgere å komme inn, sammen med tekniske modeller tar fortjeneste så noen kortsiktige salgsmuligheter i nærheten av. Herfra forventer vi at salget skal fortsette ned mot 1.0050, som var 3mos rekkevidde høyt, så pass på muligheter for kjøp av intradag hvis markedet viser svakhet som går inn i disse nivåene. Gull Etter å ha oppdaget utmattelse mot slutten av forrige uke dannet Gold en intradag pin bar reversering setup før lanseringen på en 55 runde. Du vil merke dette dannet rett før EU-toppmøtet. Det er veldig vanlig å se prismodus utløser skjema rett før en viktig økonomisk begivenhet. Mange av våre handlingshandlere gikk inn i dette så forhåpentligvis så du også dette oppsettet. Det skinnende metallet skulle møte motstand først ved 1612 og senere senere bare sjenert fra 1640 hvor vi skal se etter en mulig fade som gull har ennå ikke brytt disse nivåene siden tidlig i mai i år. Ble med i juni 2012 Re: Forex pris Action oppsett 2ndSkiesForex EURUSD Etter å ha hoppet fra den årlige lave veksten i de siste 3 av 4 ukene, ble EURUSD hamret i forrige uke og tapte alle gevinsten og solgte for å teste årlige nedturer igjen. Det bør legges merke til hvordan en ukes impulsiv salg tok ut fire uker med korrigerende gevinster, og forteller oss at selgerne fortsatt er i kontroll da markedet er mer egnet for å straffe euroen (med rette, vurderer situasjonen i EZ). Husk, dette er på hælene til en spansk bailout for to uker siden, og en ESM-finansieringsavtale fra Tyskland, men selgere dominerer. Når det er sagt, er enten denne siste avhendelsen uttømmende, eller markedet ser ut til å presse for mer ulemper. Jeg tror sistnevnte og leter etter ytterligere forverring i paret. På dette punktet vil jeg enten vente på å se om markedet vil forbli svakt på disse nivåene, og så se å selge nær de tidligere årlige nedgangene på en breakout-tilbaketrekning til 1.2300-nivået. Alternativ 2 vil være å selge samlinger opp til 1.2650 områdemålretting 1.2300 og deretter en videre pause. Hvis okser ønsker å ta et spill, se etter en prisvirkningsutløser av dagens nivå eller like over 1.2300. USDCHF På den andre siden av mynten er USDCHF som faktisk gir et litt bedre signal, ikke bare å ha oppnådd 4 av de siste 5 dagene, men også å ta ut den tidligere årlige høyden på .9772 og åpne denne uken og skyve over den fra det åpne. På kort sikt må det klare .9800, men skal det gjøre det, jeg forventer lenger oppover så lenge er mulig like nord for denne figuren. Korrigerende tilbaketrekninger til .9675-60 nivåer er et annet alternativ for intraday longs. Bears vil se en prisaktive reverseringsutløser her og feil over før salg. Gull Det edle metaller fortsetter å bli hindret på oppsiden fra den ukentlige 20ema som fortsetter å fungere som dynamisk motstand. Dette og 1625-1640-regionen fortsetter å holde oppsiden, slik at okser må fjerne dette før nye tekniske kjøpere legges til. Selv om det ikke har vært ukentlig nær 1571, virker det å kjøpe på dette nivået ikke ut fra et risikoperspektiv siden oppsiden er fortsatt avkortet. Så jeg foretrekker å kjøpe i 1550-1530-regionen med stopp under 1525, målrettet 1600, 1625 og en mulig pause over 20ema for videre videreføring. Bjørner kan i mellomtiden kort av 20ema med stramme stopper (det er ikke noe brudd over det siden april) med mål på 1571 og 1550. Husk i forrige uke dannet en pinbaroppsett, slik at selgere kan se etter svakhet som går inn i dynamisk motstand. Olje Selv om denne varen endte uken der den startet, mistenker jeg at en mellomlang sikt er på plass rundt 78 basen fra forrige uke. Selv om disse nylige gevinsten ble styrket av retorikk ut av Iran, og de blokkerer en nøkkelstrækning, ser jeg etter et høyere lavt nivå enn de siste svinglaagene rundt 78, kanskje rundt 80.6075-regionen. Hvis prisen trekker seg tilbake her og viser svakhet eller gjør det på korrektive måter, vil jeg se for å komme lenge på disse nivåene, uten at prisutløseren rundt her presenterer seg selv, slik at okser har et fint tilbakeslagsnivå for å ta som varen fortsatt har danner en høyere lav for å foreslå ytterligere bunn. Bjørner kan se for å selge over den nylige pinbjelken avvisningen bare sjenert av 89 som skjer for å være en fin rolle reverseringsnivå og ideell for mulig salg her. Han har også en uregulert forvaltet forex-ordning, og vi vet hvordan de ender opp. Jeg hadde ikke fått et svar fra Trade2Win på en gang, så det var overrasket å finne en i min e-postboks, men jeg fikk en epost i dag om svar i denne tråden. Jeg sluttet å legge inn her fordi T2W sluttet å godkjenne innleggene mine. Jeg kontaktet administrasjonen for å spørre hvorfor, men fikk ikke noe svar. De sendte meg en e-post til meg nylig, og ba meg om å bli med, men jeg følte meg som om de skulle akseptere mine artikler. Hvorfor skal jeg fortsette? I forhold til dette utsagnet ovenfor fra pboyles, først er jeg ikke klar over det. Hvis du leser nettstedet for vårt administrerte program, har vi ingen tilgang til klientmidler overhodet. Alle midler er parkert med megleren direkte og aldri engang passere våre hender. Vi er rett og slett gitt LPOA nivå 1 tilgang, noe som betyr at kun tillatelse til handel - og null tilgang til klient acct info, midler, etc. Vi har ingen interesse i å holde klientmidler som det ville kreve en helt annen struktur, innlemmelse og rammeverk. Vi vil bare bare handle. Og når det gjelder å bli regulert, hvis du faktisk følger den forvaltede fondreguleringsverdenen, er alle områdets overordnede du regulert med begrenser deg til kunder i dette området. Så å bli regulert i EU betyr det bare at jeg kan ta klienter fra EU. Id må skaffe seg en egen registrering fra NFA for USA, FSA for Storbritannia, ASIC i Australia, CSA i Canada, og så videre. Hvis du har noen ide om den juridiske capitaltimenergien, vil det ta for oss å bli regulert på alle disse områdene, så forstår du, med mindre vi er et 9-fondsfond, ville det ikke være noe behov for at vi skulle gjøre det. Vi administrerer midler til to private familiekontorer, og deres CIO reviderer vår handel årlig i henhold til familiekontorets krav. Vi er ikke lovkrav for å bli regulert for å handle med sin kapital, så det virker som det er mange forutsetninger om oss og vår ordning. Hvis du har bevis på slik tomfoolery av oss, så vær så snill å presentere det her. Men for å gjøre anklager, påstander eller negative uttalelser om oss, uten informasjon, eller forståelse av vårt fond, virker dårlig plassert og upassende. Når det gjelder innlegging her i fremtiden, bør T2W tillate meg å legge inn artikler og innhold igjen, så vil jeg helt sikkert revurdere dette. Med vennlig hilsen, Chris Capre Opprinnelig postet av 2ndSkiesForex Jeg hadde ikke fått et svar fra Trade2Win på en gang, så det var overrasket å finne en i min e-postboks, men jeg fikk en epost i dag om svarene i denne tråden. Jeg sluttet å legge inn her fordi T2W sluttet å godkjenne innleggene mine. Jeg kontaktet administrasjonen for å spørre hvorfor, men fikk ikke noe svar. De sendte meg en e-post til meg nylig, og ba meg om å bli med, men jeg følte meg som om de skulle akseptere mine artikler. Hvorfor skal jeg fortsette? I forhold til dette utsagnet ovenfor fra pboyles, først er jeg ikke klar over det. Hvis du leser nettstedet for vårt administrerte program, har vi ingen tilgang til klientmidler overhodet. Alle midler er parkert med megleren direkte og aldri engang passere våre hender. Vi er rett og slett gitt LPOA nivå 1 tilgang, noe som betyr at kun tillatelse til handel - og null tilgang til klient acct info, midler, etc. Vi har ingen interesse i å holde klientmidler som det ville kreve en helt annen struktur, innlemmelse og rammeverk. Vi vil bare bare handle. Og når det gjelder å bli regulert, hvis du faktisk følger den forvaltede fondreguleringsverdenen, er alle områdets overordnede du regulert med begrenser deg til kunder i dette området. Så å bli regulert i EU betyr det bare at jeg kan ta klienter fra EU. Id må skaffe seg en egen registrering fra NFA for USA, FSA for Storbritannia, ASIC i Australia, CSA i Canada, og så videre. Hvis du har noen ide om den juridiske capitaltimenergien, vil det ta for oss å bli regulert på alle disse områdene, så forstår du, med mindre vi er et 9-fondsfond, ville det ikke være noe behov for at vi skulle gjøre det. Vi administrerer midler til to private familiekontorer, og deres CIO reviderer vår handel årlig i henhold til familiekontorets krav. Vi er ikke lovkrav for å bli regulert for å handle med sin kapital, så det virker som det er mange forutsetninger om oss og vår ordning. Hvis du har bevis på slik tomfoolery av oss, så vær så snill å presentere det her. Men for å gjøre anklager, påstander eller negative uttalelser om oss, uten informasjon, eller forståelse av vårt fond, virker dårlig plassert og upassende. Når det gjelder innlegging her i fremtiden, bør T2W tillate meg å legge inn artikler og innhold igjen, så vil jeg helt sikkert revurdere dette. Med vennlig hilsen, Chris Capre Er du sikker på at du vil gå ned denne ruten Spør om bevis på tomfoolery fra din side er fristende skjebne, er det ikke jeg mener for starten er episoden med Gain Capital hvor du var å søke penger uten å bli registrert. systemene fra prisaksjonskursen som. - Grant D, UK Course Member I går handlet jeg ditt S-Bar-system på eurusd, gbpusd. - Prashant K, India Kursmedlem Takk Chris for alt det flotte materialet på kursene. - William L, Sør-Afrika Kursmedlem Du er den eneste personen jeg har sett som faktisk publiserer. - Ray F, USAs kursmedlem Jeg ville bare sende deg en e-postmelding, og du ble fortalt at mitt livskonto vokste 10. - Bradley T, USA Bare ferdig med å studere Advanced Ichimoku Course. - Michael S, Australia Course Member I forrige uke hadde jeg 10 vinner i gjennomsnitt 64,8 pips og. - James M, Canada Course Member Tok prisen handling og pivot punkt kurs som har. - Kerry R, ​​US Course Member En flott lærer gjør elevene hans tilbake for mer. - August B, Indonesia Kursmedlem Hei, jeg er Chris Capre lidenskapen bak 2ndSkiesForex. Jeg er en buddhist, handelsmann og filantrop. Opphavsretts kopi 2007 - 2017 2ndSkiesForex. Alle rettigheter reservert. Vilkår for bruk. Personvernregler NO FINANCIAL ADVICE - Informasjonen på 2ndSkiesForex, og enhver korrespondanse fra 2ndSkiesForex eller entreprenører og eller ansatte på nettstedet, er kun gitt for utdanning og informasjonsformål, uten noen form for eller underforstått garanti av noe slag, inkludert garantier for nøyaktighet, fullstendighet eller egnethet for et bestemt formål. Informasjonen i eller levert fra eller gjennom dette nettstedet er ikke ment å være og utgjør ikke økonomisk rådgivning, investeringsrådgivning, handelsrådgivning eller andre råd. Informasjonen på dette nettstedet og levert fra eller gjennom dette nettstedet er generelt av natur og er ikke spesifikt for deg brukeren eller noen andre. DU SKAL IKKE GJØRE NOGEN BESLUTNING, FINANSIELLE, INVESTERINGER, HANDEL ELLER ANNET, BASERET PÅ NOEN INFORMASJONEN PÅ DENNE SIDEN UTEN UNDERVIRKNING UAVHENGIG FORSIKTIG FORSIKTIGHET OG KONSULTASJON MED EN PROFESSIONELL MAKKER ELLER KOMPETENT FINANSIELL ADVISOR. Du forstår at du bruker all informasjon som er tilgjengelig på eller gjennom dette nettstedet, på din egen risiko. RISIKOERKLÆRING - Handelen med utenlandsk valuta, aksjer, futures, råvarer, indeks futures eller andre verdipapirer har potensielle fordeler, og det har også potensielle risikoer. Handel kan ikke være egnet for alle brukere av denne nettsiden. Alle som ønsker å investere, bør søke sin egen uavhengige økonomiske eller faglige råd.

No comments:

Post a Comment